[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Podwójne uderzenie (Double Strike) każdy bezpośredni atak jest wykonywany podwójnie (codaje maksymalną liczbę 6 uderzeń podczas ataku i 8 uderzeń podczas obrony).(PU)Połykanie w całości (Swallow Whole) Glutton potrafi połknąć przeciwnika w całości.Szansena bycie zjedzonym zależą od maksymalnej ilości punktów życia posiadanych przez jednostkę imwięcej tym mniejsze szanse na straszliwą śmierć.Bohaterowie i czarodzieje nie mogą zostaćpołknięci.Postać eteryczna (Floating) jednostka unosi się nisko nad ziemią.Może poruszać się pokażdym terenie, ale w walce zachowuje się jak jednostka naziemna, tzn.nie może atakowaćjednostek latających a sama może być atakowana przez jednostki naziemne.(E)Prawdziwe widzenie (True Seeing) jednostka może dojrzeć ukrywających się wrogów.Przeklęty (Cursed) jednostka ma obniżony współczynnik odporności na czary o 2, posiadawrażliwość na obrażenia od magii śmierci i nie może być uleczona.Przenikanie murów (Pass Wall) jednostka bez przeszkód przenika mury obronne.Przyspieszenie (Haste) zmniejsza koszt ruchu po każdym terenie o 2 punkty ruchu, dominimum 2 punktów ruchu na heks.Przywołany (Summoned) jednostka jest magicznie przywołana.Przywództwo (Leadership) jednostka dodaje premie wszystkim pozostałym żołnierzom woddziale; zależnie od stopnia przywództwa (są 4 poziomy) dodaje: na stopniu 1 i 3 +1 do ataku, nastopniu 2 i 4 +1 do obrony (Defense).Regeneracja (Regeneration) na początku każdego dnia jednostka odzyskuje wszystkie punktyżycia.Rozproszenie magii (Dispel Magic) możliwość zdjęcia wszelkich efektów magicznych zewskazanego celu.Rzucanie czarów (Spell Casting) podczas bitwy jednostka może rzucać czary, posiada 10punktów rzucania czarów na poziom tej umiejętności (nie na poziom jednostki).Rzut nożem (Throw Knife) atak 9, obrażenia 2 (fizyczne), rzutów 3.Sabotaż (Sabotage) atak 18, obrażenia 15, próba 1, na dotyk.Zadaje bardzo duże obrażeniawszelkim maszynom.Sianie paniki (Cause Fear) przy każdym ataku jednostka ma szansę (atak 8) na wywołaniepaniki u atakowanego wroga.(SP)Sieć (Web) atak 10, próba 1, na dotyk.Zarzucona sieć unieruchamia jednostkę (równieżlatającą) na 3 rundy.Strona: 45 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineSilna wola (Willpower) jednostka jest odporna na wszelkie formy wrogiej kontroli.Smok (Dragon) jednostka jest smokiem!Spłoszony wierzchowiec (Feral Mount) wierzchowiec jest spłoszony i o 50% redukuje punktyruchu jednostki.Sprowokowany (Taunted) jednostka została rozwścieczona przez wrogiego żołnierza i będzieatakować tylko jego.Stan ciekły (Liquid Form) jednostka dostaje atrybuty ochrona przed obrażeniami fizycznymi(Physical Protection) i chodzenie po wodzie (Water Walking).Strzał oszczepem (Shoot Javelin) atak 18, obrażenia 10 (fizyczne), strzał 1, zasięg bardzoduży.(Osz)Strzał z armaty (Fire Cannon) atak 18, obrażenia 15 (fizyczne), strzał 1, bardzo daleki zasięg.Wystrzeliwuje kulę armatnią bardzo efektywne przeciw wszystkim celom, również przeciwmurom.(Ar)Strzał z kuszy (Fire Crossbow) atak 15, obrażenia 7 (fizyczne), strzał 1, bardzo duży zasięg.(Ku)Strzał z pistoletu (Fire Pistol) atak 15, obrażenia 8 (fizyczne), strzał 1, bardzo duży zasięg.Strzelanie z procy (Hurl Stones) atak 7, obrażenia 5 (fizyczne), strzały 3.Szarża (Charge) premia +2 do obrażeń przy pierwszym bezpośrednim ataku.(Sz)Zcieżka mroku (Trail of Darkness) idąc, ukrywa terytorium przed wzrokiem przeciwników.Zcieżka mrozu (Path of Frost) jednostka zamraża teren po którym idzie, również wodę.Zcieżka zgnilizny (Path of Decay) idąc, jednostka zmienia krajobraz w nieużytek.Zcieżka życia (Path of Life) jednostka zmienia krajobraz w łąki.Zwięte pociski (Holy Bolts) atak 8, obrażenia 4 (ogień, boska energia), strzały 3.(ZwP)Zwięty Czempion (Holy Champion) jednostka ma silną wolę (Willpower) oraz premię +2 doataku i +2 do obrażeń przeciwko jednostkom o złym charakterze.Teleportacja (Phase) podczas bitwy jednostka może przenieść się w dowolne miejsce.Tylkoraz na 1 bitwę.Transport VII (Transport VII) możliwość transportu 7 innych jednostek.W przypadku bitwymorskiej jednostki transportowane nie biorą udziału w walce.(T7)Uderzenie (Strike) pozwala na zadawanie ciosów w bezpośredniej walce.(U)Ukrywanie się (Concealment) jednostka jest niewidoczna dla wrogów, gdy znajduje się naterenie porośniętym jakąkolwiek roślinnością.(Uk)Ukrywanie się na śniegu (Snow Concealment) jednostka staje się niewidoczna dla wroga,gdy znajduje się na śniegu.Ukrywanie się w trawie (Grass Concealment) jednostka staje się niewidoczna dla wroga,gdy znajduje się na trawie.Ukrywanie się w wodzie (Water Concealment) jednostka staje się niewidoczna dla wroga,gdy znajduje się w wodzie.Uwiedzony (Seduced) oczarowana jednostka jest pod kontrolą przeciwnika, czar pryska, gdyzginie kusicielka, która ją uwiodła.Jeśli jednostka nie uwolni się do końca bitwy, to przechodzi nastałe do armii przeciwnika.Strona: 46 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineUwodzenie (Seduce) atak 8, próba 1, na dotyk.Wampirzyca i nimfa potrafią skutecznie uwieśćprzeciwników uwiedzenie trwa tak długo jak życie uwodzicielki, jeśli utrzyma się do końca bitwyto jednostka zostaje w nowej armii na stałe.Uzdrawianie (Healing) na dotyk, raz na turę.Jednostka potrafi wyleczyć 10 punktów życiainnego żołnierza.Widzenie w nocy (Night Vision) zasięg wzroku jednostki nie zmniejsza się w ciemności, czylipod ziemią widzi normalnie.(WN)Wierzchowiec (Mounted) jednostka jezdzi na wierzchowcu.(W)Wolność ruchu (Free Movement) poruszanie się po każdym terenie bez kar do szybkości.Wrażliwość na błyskawice (Lightning Weakness) - zwiększa obrażenia od błyskawicprzyjmowane przez jednostkę o 50%.(SB)Wrażliwość na magię śmierci (Death Weakness) - zwiększa obrażenia od magii śmierciprzyjmowane przez jednostkę o 50%
[ Pobierz całość w formacie PDF ]